به سایت شرکت مسافربری همسفر خوش آمدید

 دانلود اپلیکیشن اندروید خرید بلیط همسفر

قابل توجه مسافرین گرامی، محل سوار شدن مسافر "الزاماً" پایانه مبدأ حرکت میباشد و شرکت همسفر از سوار کردن مسافر خارج از محیط پایانه معذور است


خرید غیر حضوری بلیط همسفر

         

 

 

همسفر

 

 

1- خرید بوسیله گوشی تلفن همراه ( آپ )خرید بلیط غیر حضوری همسفر

با تماس تلفنی با دفتر همسفر و رزرو بلیط ،برای مسافر پیامکی شامل شناسه پرداخت و مشخصات بلیط ارسال می گردد. با شماره گیری کد #54321*733* بوسیله تلفن همراه ، قادر به پرداخت مبلغ بلیط خواهید بود و بعد از پرداخت پیامکی شامل تایید خرید بلیط و مشخصات بلیط برایتان ارسال می گردد. کافیست قبل از حرکت اتوبوس برای دریافت بلیط خود به دفتر همسفر مراجعه نمائید.

2- خرید اینترنتیخرید بلیط غیر حضوری همسفر

با مراجعه به سایت همسفر و انتخاب مسیرو ساعت حرکت و شماره صندلی توسط کاربر، پرداخت وجه بلیط بصورت اینترنتی و با کارت های طرح شتاب امکان پذیر میباشد. بلیط بصورت الکترونیک صادر شده و مسافر هنگام سوار شدن بلیط خود را از صندوق شرکت تحویل می گیرد.

3- دفاتر خدمات ارتباطی خرید بلیط غیر حضوری همسفر

با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی ( پیشخوان ) درخواست صدور بلیط نموده و پس از صدور ، هزینه بلیط همانجا پرداخت شده و با همان بلیط صادر شده برای سوار شدن به پایانه مربوط مراجعه مینمائید.

 

4- دفاتر خدماتی مسافرتی طرف قرارداد با همسفر

به دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی مراجعه نموده و با خرید بلیط و پرداخت وجه آن برای سفر به پایانه ی مربوط مراجعه مینمائید.

5-نصب اپلیکیشن اندروید همسفر از سایت بازار و خرید از اپلیکیشن